בכיתה
1. מעבר יסודי על הבוחן הראשון ומתן כל התשובות הנכונות, לשמירה אצל כל תלמיד!
2. חזרה על התרגיל WorkerNManagerProject (ס' 120).
3. מענה על שאלות בנושא "מושגי מבוא בקשר שבין הורשה-הכלה-פולימורפיזם".
4. מענה על שאלות בנושא התרגיל ArraysNClasses (ס' 160).
5. תרגול בכיתה: שיבוץ של תכונה מורכבת במחלקה. ClassStudentsProject (ס' 190).
לבית
1. השלימו את התרגיל ClassStudentsProject (ס' 190).
2. בצעו את התרגיל SchoolEntities (ס' 210).
ב- "חלק ראשון" נסו לבצע גם את סעיפים ט' ו- י' (נפתור אותם ביחד בשיעור הבא).
רמז והערה: יש להשתמש במלת-המפתח virtual, טרם עברנו עליה באופן מסודר ולכן זה
בסדר גמור לא להצליח סעיפים אלו, חשוב יותר לנסות (גם בלי virtual) ולראות שיש בעיה.
וכתמיד: הכינו שאלותיכם לגבי כל התרגילים שקיבלתם ולגבי כל דבר אחר שאתם מרגישים צורך לחזק.
בשיעור הבא
1. שימוש במלת-המפתח virtual על מנת לזמן הפעולה הרלוונטית לטיפוס האובייקט,
וזאת במקרה שיש לי מערך (גם רשימה או כל אוסף אחר) המכיל אובייקטים מטיפוסים
שונים מאותה היררכיית מחלקות, ובלבד שהייחוס למערך הוא מטיפוס האב.
2. עיקרון ההפשטה (Abstraction) בעת יצירת מחלקה חדשה.
3. מחלקה מופשטת/אבסטרקטית (Abstract class), פעולה מופשטת/אבסטרקטית (Abstract method).