בכיתה
1. משמעות השימוש בטיפוס var.
2. סוגי שגיאות בתכנות (תחבירית, זמן-ריצה, לוגית). ס' 05.
3. כל דבר הוא אובייקט. ס' 10.
4. ממשק משתמש וממשק המחלקה. ס' 12.
5. תרגול: PointProject drill01. ס' 15.
6. מבוא לתכנות מונחה עצמים. ס' 20.
7. 'המחלקה' - חלק I. ס' 30.
8. תרגול: StudentProject drill01. ס' 45.
9. ההבדל בין השיטה הבונה לבין שאר השיטות במחלקה. ס' 50.
לבית
1. השלימו את תרגילי הכיתה PointProject drill01 ו- StudentProject drill01
(ראו למעלה 'בכיתה': ס' 5 וס' 9).
(ראו למעלה 'בכיתה': ס' 5 וס' 9).
2. בצעו את תרגיל CarProject drill01. ס' 55.
3. קראו אודות המושג 'תכונה סטטית'.
(משתנה המוגדר פעם אחת, וערכו משותף לכל האובייקטים מהמחלקה). ס' 60.
(משתנה המוגדר פעם אחת, וערכו משותף לכל האובייקטים מהמחלקה). ס' 60.
4. קראו אודות המושג 'בנאי סטטי'.
(תפקידו לאתחל את התכונות הסטטיות שבמחלקה. המשתנים הסטטיים של המחלקה נוצרים ומאותחלים
בעת הרצת התוכנית, בלי קשר לאם נוצרו או לא-נוצרו אובייקטים מטיפוס המחלקה) ס' 65.
(תפקידו לאתחל את התכונות הסטטיות שבמחלקה. המשתנים הסטטיים של המחלקה נוצרים ומאותחלים
בעת הרצת התוכנית, בלי קשר לאם נוצרו או לא-נוצרו אובייקטים מטיפוס המחלקה) ס' 65.
5. קראו את כל הנושאים הכתובים למעלה ב- 'בכיתה'. (ס' 2, 3, 6, 7, 9).
6. הכינו שאלותיכם בנושא התרגול והקריאה לשיעור הבא.
בשיעור הבא
1. פעולה סטטית.
2. בנאי סטטי.
3. העמסת פעולות - Overloading
4. דריסת פעולות - Overriding
5. מהו מאפיין - Property
6. מהו קבוע - const
4. תרגול.