בכיתה
1. מימוש מחלקת Queue
כיצד ממומשת מחלקת 'תור' (עמ' 148-149).
א. תכונות המחלקה: שתי חוליות, אחת first, עבור ראש התור, והשנייה last עבור זנב התור.
ב. יצירת אובייקט חדש מטיפוס תור, יחזיר תור ריק.
ג. שימוש בממשק המחלקה 'תור':
Queue, Insert, Remove, Gead, IsEmpey, ToString.
2. תרגול
א. כתיבת פעולה המקבלת תור תווים ומחזירה את מספר האיברים שבו.
ב. כתיבת פעולה גנרית המקבלת תור מטיפוס כלשהו ומחזירה את מספר האיברים שבו.
לבית
1. השלימו שתי הפעולות מהמשימות בכיתה.
ראו פתרונות בעמודים 143-144 (שימוש בתור-עזר).
2. כתבו שתי פעולות נוספות, בעלות אותה המטרה כמו בתרגול הכיתה, רק ללא שימוש במבנה עזר.
ראו פתרונות בעמודים 145. (שימש ב- 'חריג' / 'Dummy').
בשיעור הבא
1. המשך תרגול תור.
1. מימוש מחלקת Queue
כיצד ממומשת מחלקת 'תור' (עמ' 148-149).
א. תכונות המחלקה: שתי חוליות, אחת first, עבור ראש התור, והשנייה last עבור זנב התור.
ב. יצירת אובייקט חדש מטיפוס תור, יחזיר תור ריק.
ג. שימוש בממשק המחלקה 'תור':
Queue, Insert, Remove, Gead, IsEmpey, ToString.
2. תרגול
א. כתיבת פעולה המקבלת תור תווים ומחזירה את מספר האיברים שבו.
ב. כתיבת פעולה גנרית המקבלת תור מטיפוס כלשהו ומחזירה את מספר האיברים שבו.
לבית
1. השלימו שתי הפעולות מהמשימות בכיתה.
ראו פתרונות בעמודים 143-144 (שימוש בתור-עזר).
2. כתבו שתי פעולות נוספות, בעלות אותה המטרה כמו בתרגול הכיתה, רק ללא שימוש במבנה עזר.
ראו פתרונות בעמודים 145. (שימש ב- 'חריג' / 'Dummy').
בשיעור הבא
1. המשך תרגול תור.