בכיתה
1. שאלת בגרות ע' 136-137
בצעו שאלה 14: מעקב וניתוח, ראו עמודים 136-137.
בשלב זה מטרתכם להבין את הכתוב במחלקות A, B ולהציג את פלט התכנית הכתובה ב- Main.
ראו 3 המלים האחרונות בשאלה בסעיף א': "הציגו את הפלט".
לבית
1. השלימו התרגיל
השלמת התרגיל על נייר (כמו בבגרות).
2. הריצו התרגיל במחשב
א. הקלידו את קוד התרגיל לפרויקט חדש שתיצרו ב- #C.
ב. הריצו את התכנית והשוו את הפלט שלה לפלט שרשמתם בדף.
3. הבנת התרגיל
בדקו אם והיכן טעיתם, בצעו מעקב אחר מצב העצמים* לאורך ריצת התכנית,
והבהירו לעצמכם מדוע מוצג פלט כפי שמוצג. הכינו כל שאלותיכם לשיעור הבא.
* מעקב עצמים: הכוונה למעקב אחר היווצרות כל אחד מהעצמים בתרגיל ורישום מצבו.
מצב העצם = ערכי התכונות שלו.
4. הגשת ShapeProjectPro
מי שלא השלים את ShapeProjectPro, שיגיע לכיתה עם הפרויקט שסיים.
הנחיות הפרויקט נמצאות בבלוג, ברשומה (פוסט) מתאריך 19.12.19.
בשיעור הבא
1. ניתוח התרגיל ופתרונו.
2. ניתוח ופתרון התרגיל ShapeProjectPro.
1. שאלת בגרות ע' 136-137
בצעו שאלה 14: מעקב וניתוח, ראו עמודים 136-137.
בשלב זה מטרתכם להבין את הכתוב במחלקות A, B ולהציג את פלט התכנית הכתובה ב- Main.
ראו 3 המלים האחרונות בשאלה בסעיף א': "הציגו את הפלט".
לבית
1. השלימו התרגיל
השלמת התרגיל על נייר (כמו בבגרות).
2. הריצו התרגיל במחשב
א. הקלידו את קוד התרגיל לפרויקט חדש שתיצרו ב- #C.
ב. הריצו את התכנית והשוו את הפלט שלה לפלט שרשמתם בדף.
3. הבנת התרגיל
בדקו אם והיכן טעיתם, בצעו מעקב אחר מצב העצמים* לאורך ריצת התכנית,
והבהירו לעצמכם מדוע מוצג פלט כפי שמוצג. הכינו כל שאלותיכם לשיעור הבא.
* מעקב עצמים: הכוונה למעקב אחר היווצרות כל אחד מהעצמים בתרגיל ורישום מצבו.
מצב העצם = ערכי התכונות שלו.
4. הגשת ShapeProjectPro
מי שלא השלים את ShapeProjectPro, שיגיע לכיתה עם הפרויקט שסיים.
הנחיות הפרויקט נמצאות בבלוג, ברשומה (פוסט) מתאריך 19.12.19.
בשיעור הבא
1. ניתוח התרגיל ופתרונו.
2. ניתוח ופתרון התרגיל ShapeProjectPro.