בכיתה
1. חזרה: מהי המרה כלפי מעלה (upcasting).
2. מהי המרה כלפי מטה (downcasting).
3. משימה:
א. פתחו את הפרויקט של Person/Stedent/Teacher.
ב. כתבו פעולה במחלקת Teacher בשם GetPrevSchool המחזירה את
שם בית הספר הקודם בו לימד מורה זה.
ג. חזרו למחלקת Program לפעולה Main בו קיים מערך מטיפוס Person
השומר אובייקטים שונים משלושת המחלקות.
ד. צרו לולאה העוברת על כל האובייקטים במערך, ומדפיסה את שמות בתי הספר הקודמים
בהם לימדו כל המורים הנמצאים במערך.
רמז: בתוך הלולאה יופיע תנאי הבודק האם האובייקט הנוכחי (במיקום ה- i) הוא מטיפוס מורה.
אם כן, תזומן הפעולה GetPrevSchool עליו.
4. המשך תרגול מחסנית.
לבית
1. השלימו התרגיל שבסעיף 3 בדף זה למעלה.
2. השלימו כל התרגילים + הבוחן בנושא מחסנית עד יום ו' הבא, ה- 22.11.19.
3. החומר למבחן שיהיה ביום ד' הקרוב, ה- 20.11.19:
כל מה שלמדנו מתחילת השנה בנושא OOP.
בהצלחה.
1. חזרה: מהי המרה כלפי מעלה (upcasting).
2. מהי המרה כלפי מטה (downcasting).
3. משימה:
א. פתחו את הפרויקט של Person/Stedent/Teacher.
ב. כתבו פעולה במחלקת Teacher בשם GetPrevSchool המחזירה את
שם בית הספר הקודם בו לימד מורה זה.
ג. חזרו למחלקת Program לפעולה Main בו קיים מערך מטיפוס Person
השומר אובייקטים שונים משלושת המחלקות.
ד. צרו לולאה העוברת על כל האובייקטים במערך, ומדפיסה את שמות בתי הספר הקודמים
בהם לימדו כל המורים הנמצאים במערך.
רמז: בתוך הלולאה יופיע תנאי הבודק האם האובייקט הנוכחי (במיקום ה- i) הוא מטיפוס מורה.
אם כן, תזומן הפעולה GetPrevSchool עליו.
4. המשך תרגול מחסנית.
לבית
1. השלימו התרגיל שבסעיף 3 בדף זה למעלה.
2. השלימו כל התרגילים + הבוחן בנושא מחסנית עד יום ו' הבא, ה- 22.11.19.
3. החומר למבחן שיהיה ביום ד' הקרוב, ה- 20.11.19:
כל מה שלמדנו מתחילת השנה בנושא OOP.
בהצלחה.