דילוג לתוכן הראשי

חוף 31.10 ה' - סיכום הכל עד הורשה (Car), עקרונות ההורשה ומ"מ base

בכיתה
1. בדיקת ש.ב, במיוחד 5 הפרויקטים בנושא Car.
2. מענה על שאלות התלמידים ופתרון משותף של שיעורי הבית.
3. חזרה על עקרונות ההורשה.
4. שימוש במלת-המפתח base לצורך בחירת בנאי ממחלקת הבסיס.
5. תרגול:
    א. תרגיל "PersonNStedentProject" (סעיף 107).
    ב. תרגיל "PersonNStedentProject drill02" (סעיף 109).
    ג. תרגיל "WorkerNManagerProject" (סעיף 120).

לבית
1. השלימו תרגילי הכיתה.
2. בצעו תרגילי חזרה בנושא מערכים (סעיפים 130 ו-140).
3. וידאו: צפו בסרטונים בקטגוריית 'הורשה':
    א. מחלקות ועצמים - הורשה חלק א'.
    ב. מחלקות ועצמים - הורשה שיעור 2.

מה בשיעור הבא 
1. שימוש במלת-המפתח base לצורך זימון פעולה בחתימה זהה ממחלקת אב.
2. שימוש במלת-המפתח this לשם מניעת שכפול קוד בתוך הבנאים במחלקה ספציפית.
3. מענה על שאלות התלמידים בש.ב בכלל ובשיעורי הבית בנושא חזרה על מערכים.
4. בעת בדיקת שיעורי בית פרטנית, משימת כיתה: 'תרגול מערכים, שיעור חזרה שני' (סעיף 150).
    כתיבת פעולות נוספות בנושא מערכים, כמו בדיקה האם מערך ממוין, תרגיל משנה שעברה: מחלקת Food.
5. עבודה עם מערך אובייקטים ותרגול בכיתה: "ArraysNClasses" (סעיף 160).
    יצירת אובייקטים מטיפוס Employee ושמירתם במערך. מעבר על מערך העובדים, הדפסת
    פרטי העובדים, הפעלת פעולות Set/Get על אובייקטים מטיפוס עובד.
6. מושגי מבוא בקשר שבין הורשה-הכלה-פולימורפיזם (סעיף 170).
    וגם: מחלקות רגילות ליצירת אובייקטים, מחלקות ליצירת אובייקטים עם תכונה מסוג 'טיפוס-מורכב',
    מחלקות ליצירת אובייקטים עם תכונה לשמירת אוסף.

7. וידאו: סרטונים בקטגוריית 'מערך עצמים':
    א. מערך עצמים חלק 1.
    ב. מערך עצמים חלק 2.


בהצלחה.